Menu

Mięta i czerwony french :)

Dzisiaj przed Wami miętowe i czerwone pazurki :)


16 komentarzy :

  1. Bardzo fajne te czerwone, sama jednak takiej długości bym nie mogła nosić ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję :) Ja już mam Cię w obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne miętowe, tylko mimo wszystko za długie:> zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje również tego bloga;))

    PS. jesli masz ochote to wpadnij,dopiero dzisiaj mogłam dodać zdjęcia do niedzielnego posta,sama nie wiem czemu wcześniej nie mogły sie zdjęcia załadować..

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Doceniam kunszt wykonania, ale moim zdaniem za długie i za dużo tam wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to juz wszytsko jasne ;) Rowniez pracuje na SPN..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne!
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 10 lat temu zaczełam zajmować się paznokciami, chodziłam na kursy itp, i mi się odechciało. wiesz młodość te sprawy... a teraz za sprawą twojego bloga postanowiłam odnowić swoją wiedzę i pojsc na kurs i się doszkolić od nowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. łaał podobają mi się strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne;) Cudownie wyglądają takie pazurki;)
    Zapraszam do siebie http://artgalleryana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Znakomite są te miętowe ! Genialne ! ;) Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. jestes niesamowicie zdolna!!!! :) Cudowne wszystkie pazurki!!!!!!
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz zdolności.
    uwielbiam Twoje pazurki, ale przeraża mnie czasem ich długość;)
    ja bym chyba w takich chodzić nie potrafiła:)

    OdpowiedzUsuń

Paznokcie asiUnia © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka