Menu

Pseudo - stylistki.

 Uwaga!!! Jeśli któraś z Was chciałaby pazurki na Święta Wielkanocne to piszcie: 
asiaborek@onet.pl




W dzisiejszej notce pokażę Wam jaka jest różnica między pseudo-stylistką (najczęściej ogłaszające się dziewczyny w spsób taki: Uwaga! tipsy za 25zł / 35zł/ 45zł)a dyplomowaną stylistką paznokci.. Dla mnie jako stylistki jest to poprostu ból, patrząc na wyczyny takiej owej pseudo-pani która uważa, że jej prace są na poziomie i jeszcze je fotografuje... Uwierzcie Moje Drogie czytelniczki, że takie prace nie są szkodliwe tylko wizualnie... osoba która nie zna się na profesjonalnym przedłużaniu pazurków szybko doprowadzi je do stanu tragicznego... tzn. przepiłowana płytka paznokcia, zła budowa paznokcia, co przy codziennym użytkowaniu grozi szybkim złamaniem; kolejnym jednym z wielu problemów dotyczących takich ,,paznokci'' jest ich krótki termin użytkowania (tzn. odpadają już po kilku dniach od założenia). Następny problem, który pojawia się bardzo szybko to zapowietrzenia (odchodzenie masy żelowej/akrylowej od naturalnej płytki paznokcia) spowodowane nieumiejętnym odtłuszczeniem paznokcia.
Podsumowując - wizyta w granicach 25-45zł (dlaczego piszę o kwotach? dlatego, że żadna stylistka która potrafi zrobić profesjonalne paznokcie nie weźmie tak niskiej kwoty. Dlaczego? Dlatego że, produkty na których pracuje są profesjonalne i drogie, podliczając koszty materiałów wychodzi dość duża kwota, a również też trzeba poświęcić czas na wykonanie paznokci, dodatkowo trzeba pamiętać, że taka stylistka często jeździ na szkolenia, warsztaty i seminaria, aby być na bieżąco i robić paznokcie na najwyższym poziomie, więc jeśli chcemy mieć coś porządnego wiadomo, że równa się to z wyższą ceną niż propozycja tańszej usługi prezentującej ,,bubla'') szybko kończy się dla Nas fatalnie. Okropny techniczny stan paznokci + dodatkowo odstraszający wizualny. I jak tu kolejnym razem przedłużyć pazurki?
Niestety taka niewiedza powoduje potem błędne oskarżenia typu : ,,grube, sztuczne, paskudne, '' gdzie tak naprawdę paznokcie nie muszą być tylko przedłużaną ozdobą, stylista z profesjonalną wiedzą zadba w szczególny sposób o Twoje pazurki, nawet jeśli masz króciutkie poobgryzane i wstydzisz się pokazywać dłonie w sklepie, czy w pracy... i paznokcie będą napewno wyglądać dużo lepiej.
Ważne jest też to, iż osoba która ma mieć przedłużone pazurki powinna znać się na prawidłowej budowie. Nie natomiast na ogólnym uznaniu Pań które już przedłużały ( i być może właśnie u pseudo -stylistek) i w danym rejonie w którym mieszkamy.

Pokaże Wam kilka prac pseudo-stylistek:
Źródło: Forum Beauty Nails


 Zobaczcie jak takie paznokcie strasznie wyglądają.  Dlatego jeśli macie zrobić sobie pazurki, dobrze się upewnijcie czy aby chcecie zrobić to u ,,tej'' właśnie stylistki. Sprawdźcie jej prace, jej kwalifikacje i wtedy będziecie wiedziały jak mogą wyglądać Wasze pazurki. :)

A tu już moja praca :) French żelowy (tips)


5 komentarzy :

  1. Odczułam raz niestety na własnej skórze różnice między profesjonalnym wykonaniem żelowych pazurków, a totalną chałą, którą owa pani pseudo wykonała na moich dłoniach. Długo dochodziłam do siebie po tym przeżyciu i zrezygnowałam z tego luksusu pozostając przy tradycyjnym manicurze, który mogę bezproblemowy wykonać sama.
    Jednak po obejrzeniu twoich prac mam dużą chęć na jakieś szaleństwo =).

    Pozdrawiam,
    Czara Pełna-Czaru
    ------------------------------------------------
    http://malinowerajstopy.vot.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba gdzies u siebie na blogu pisałam, że ostrzegam przed 'internetowymi ogłoszeniami'.
    W gruncie rzeczy czasami dziewczyny podpierdalają zdjęcia .. a dziewczyny czasami chcą najniższym kosztem zrobić sobie piękne paznokcie co czasami idzię .. w drugą strone.

    OdpowiedzUsuń
  3. o mój Boże... straszne te zdjęcia ;/ a Ty masz mega talent :* zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, przypadkiem tu trafiłam. Też zajmuję się stylizacją paznokci. To, co pokazałaś, to jeszcze nic w porównaniu z tym co ostatnio widziałam na klientce. Była u jakiejś pani - fachowca, która przykleiła jej tipsy bezkieszonkowe na cały paznokieć, zalewając klejem skórki. Efekt był taki, że jak robił się odrost to klej ciągnął skórki i tworzył rany z krwią. Technika zdobienia też była ciekawa. Na owy tips był położony żel, potem po całości lakier do paznokci i znów żel. W efekcie paznokcie były grube na prawie centymetr... MASAKRA!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana dużo w tym prawdy...stylizowanie paznokci wymaga praktyki,lat ćwiczeń...odpowiednich materiałów....płytkę paznokcia można uszkodzić a co z tym idzie nie tylko uszkodzenie płytki ale nawet macierzy paznokcia...nie profesjonalne podejście może spowodować różnego rodzaje grzybic..uważajcie na Takie osoby..dłonie to nasza wizytówka :)Jestem tutaj pierwszy raz i już obserwuje zapraszam do mnie :) będzie mi miło !

    OdpowiedzUsuń

Paznokcie asiUnia © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka